Zoeken Vraag het forum

Klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jeroen

Hallo, ik ben vandaag naar huisarts geweest en ik heb ook een bloedtest moeten doen. Voornamelijk gamma-gt en alat waarde als deze 2 goed zijn betekent het dat ik geen alvleesklierkanker kan hebben omdat deze waarden tonen of gal word belemmerd

Alias

Als gal werd belemmerd, heb je toch andere klachten. Maar fijn voor je dat je het zo achter je kan gaan laten 👍🏻

Reageren
    Jeroen

Maar dan zou je toch bij gamma-gt kunnen zien toch?

Reageren
    John (moderator)

Een obstructie van de galwegen of problemen met de afvoer van de galblaas zou invloed kunnen hebben op de Gamma GT

Reageren
    Jeroen

Oke ook zit er veel slijm in ik vind het best raar want vorige week had ik nog redelijk compacte ontlasting en was het gewoon bruin en terwijl ik hetzelfde eet als toen en sinds zaterdag eigenlijk heb ik zachte keutels met dit als kleur en 3x per dag ontlasting, En wanneer ik gegeten heb moet ik paar uur daarna na wc. Heeft dit met pds te maken want ik heb geen buikpijn ofiets.

Reageren
    John (moderator)

PDS en stress

Reageren
    Jeroen

Dit is al 4e keer op een dag dat ik ontlastig heb dit kan toch niet goed zijn! En telkens moet ik winden laten en veen opboeren. Ik heb ook totaal geen honger.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel eens voor komen hoor. Dan is de ontlasting iets zachter., En dat heeft toch te maken met wat je eet en drinkt

Reageren
Reageer op: Klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.