Zoeken Vraag het forum

Klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sonja

Beste,
    Vorige donderdag heb ik een darmonderzoek laten doen. Gewoon routine onderzoek. Nu, 5 dagen later heb ik nog steeds lichte vorm van krampen in de darmen. Stoelgang was de voorbije 2 dagen diarree. Vandaag terug naar het toilet geweest. Het was een zeer kleine hoeveelheid en we kunnen nog steeds niet spreken over vaste vorm. Maar elke keer ik een wind moet laten of dat ik mijn grote boodschap moet doen, steken de krampen zich weer op. Ze hebben tijdens het onderzoek 3 poliepen verwijderd. Verder zijn er geen maagklachten. Dag na onderzoek ben ik naar spoed gegaan. Krampen waren niet meer te harden. Darm was oké. Bloed was oké. Geen buikvliesontsteking. Wel zeer kleine infectie in urine. Krampen zijn ondertussen al gebeterd. Eten gaat goed. Drinken gaat goed. Klachten zijn nog steeds krampen en kleine hoeveelheden diarree. Wie heeft mogelijk een oorzaak en wat eraan te doen?

Reageer op: Klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.