Zoeken Vraag het forum

wat kan het zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • v/d Berg

Hallo,
    Ik heb al een poosje last van iets maar ik kan niet echt plaatsen van het is.
    Het is ook verschillend per product, bij de ene heb ik het wel maar soms ook weer niet.
    Ik eet dan bijvoorbeeld iets en word dan in 1 keer misselijk, ik krijg dan ook ineens veel speeksel lijkt het wel, en dat spuug ik dan uit en zo word de misselijkheid minder. De zit ongeveer aan de rechterkant en dan onder de ribben, maar de pijn zit dan ook midden en dan aan het einde van de ribben.
    Ook heb ik sinds kort constante lichte pijn aan de rechterkant boven, ten hoogte van mijn borst.

Weet hier iemand antwoord op???
    Ik hoop van wel!!

Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    Manouk

Geen idee, even naar de huisarts gaan als je je er zorgen over maakt.

Reageren
    v/d Berg

Die constante pijn valt nu weer erg mee, het is verschillend waarneer het optreed maar dan houd het een poosje aan die pijn, en dan gaat het weer weg

Reageren
Reageer op: wat kan het zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.