Ik heb vorige week zaterdag sex gehad en 3 dagen later zou de eisprong komen maar nu ben ik al 3 dagen missleijk en buikpijn maar ik pak de pil altijd goed maar je kan toch niet zwanger zijn ofwel?
Als je de pil gebruikt heb je gen eisprong. En als je ze goed gebruikt raak je ook niet zwanger
Dankjewel jhaa ik gebruik de pil altijd goed nooit vergeten en altijd op het juiste moment maar ik heb nog 1 belangrijk vraag ik heb vandaag de pil rond 21 uur gepakt maar ik heb hele tijd het gevoel dat ik moet spugen en wat moet ik doen dan een nieuwe pil pakken of wat dan?
Als je binnen 4 uur na de inname moet overgeven, moet je inderdaad een nieuwe pil pakken
Maar mijn lief geeft geen klachten maar haar buik is wel dik en nu is het 5 weken geleden kan je dan al een buikje krijgen of kan dat nooit zo vroeg?
Nee dat kan zo snel niet. Laat haar naar de dokter gaan
Ik had nog eens een vraagje als je de pil pakt en je zou zwanger zijn krijg je dan je bloed wel nog omdat je de pil pakt of zou je dan ook geen bloed verlies meer krijgen?
Dat stopt dan in de regel ook
Maar op internet staat er als je de pil door pakt als je zwanger bent dat je bloed dan ook elke maand nog komt omdat het eigenlijk een neppe menstruatie is. Klopt dit dan niet?
Als je echt zwanger bent zou je dan als je de pil toch door slikt dan n'a 3 weken de strip opmaken ook geen bloed verlies meer hebben
Dai is onzin. En hoezo heet je nou Albert??
Ohh dat komt omdat mijn lief zo heet en ik ondertussen met me liefjee aan het appen was en ik perongelijk in 2 gesprekken aan het typen was daarmee zal het denk ik verandert zijn van naam.
En werkt een zwangerschap test tijdens je menstruatie of is het beter dat je geen menstruatie hebt of maakt dat geen verschil voor de test uitslag?
Beter na de menstruatie doen