Zoeken Vraag het forum

Hartoverslagen of onregelmatige hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Albert

Kan je zo erg cronies hyperventileren dat je zo je handen ijsblokken zijn do erg slechr voeld en zo erg je hartdkag van opwinden en ruzie makennu kog weer opnieuw. Maar wel ongevaarlijk me hart is zo erg.

John (moderator)

ja dat kan

Reageren
    Albert

Dankjee en zo mega warm en je bloedruk heel hoog en zweten.

Reageren
    Albert

Maar zo erg me hart weer echt heel erg en slap voelen.

Reageren
    Albert

En heelmaal wit

Reageren
    Albert

Of si dat normaal.

Reageren
    Albert

Kan je na hevige stress pas laat hartklachten krijgeb nog meer en anders?

Reageren
    John (moderator)

Joh, ga nou naar een psycholoog

Reageren
    Albert

Nou? dat doe ik al al 2 keer geweest en ademhalingsoefeningen gedaan wat u zij. Maar ik ben nog maar net begonen en het gaat nog niet beter daarom. ?

Reageren
    Albert

Ik ben nog bang voor dit omdat iemand dit zij en toen zocht ik het op kan dit stresscardiomyopathie? ??

Reageren
    John (moderator)

even geduld dan en de oefeningen lijven doen

Reageren
    John (moderator)

Nee, je hebt een angststoornis. Je moet van internet afblijven en niet op zoiets gaan googlen. je maakt het alleen maar erger

Reageren
    Albert

Heel erg bedankt dit voeld beter dat dit niet kan want dat is zo erg. En dat zal ik zoizo blijven doen alles voor mijn hart normaal te krijgen. ?❤️

Reageren
    Albert

Ik heb vandaag en gisteren 2 dagen hevige ruzie en stress gehad heel erge stress en ik heb aleen maar erge klachten heelenrge klachten en me hart en zo sterke soms heel onregelmatig soms mega traag en heel veel pijn steken en alles van hartklachten. Komt dat daardoor en is dat ongevaarlijk ??

Reageren
    John (moderator)

Dat klopt. Maar dat had ik je gisteren ook al gezegd

Reageren
Reageer op: Hartoverslagen of onregelmatige hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.