Gewrichtspijn

  • #1

    Hallo, ik ben 23 jaar en ik heb ruim 3 weken geleden het corona vaccin ontvangen. Ik heb sinds vrijdag weer pijn in mijn lichaam zoals ik ook vlak na de vaccinatie had. Het zwerft eigenlijk door mijn benen en armen. Het is zeurende pijn en gaat op en neer. Pijnstilling helpt als ik er erg last van heb. Vooral 's avonds heb ik er last van. Ik heb geen rare blauwe plekken of verdikking in benen en armen. Ook heb ik geen andere klachten meer. Ik ben voor zekerheid nog getest op corona, maar de uitslag was negatief. Mijn vraag is of dit nog een bijwerking kan zijn van het vaccin en of dit normaal is?

    Reageer
    #2

    Ik denk niet dat het van de vaccinatie is. ga ermee naar de huisarts

    Reageer
    #3

    Waar denkt u dan waarmee het mee te maken kan hebben?

    Reageer
    #4

    Als ik dat zo kon zeggen.... dan hoefde je niet naar de huisarts. Ik weet het niet eerlijk gezegd. Maar van de vaccinatie lijkt mij erg onwaarschijnlijk

    Reageer
Reageer op: Gewrichtspijn
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief