Zoeken Vraag het forum

Alles doet zeer na Janssen-vaccinatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nadine

Goedenavond beste mensen,

Heb vanmorgen om 10:00 uur het Janssen-vaccin toegediend gekregen. Nu, zo’n 12 uur later doet alles me zeer. Ik heb gigantische hoofdpijn, ik ben moe en alles in m’n lichaam doet zeer. Ik voel al de hele avond steken die zich door m’n hele lichaam verplaatsen. Dan voel ik weer een kloppende pijn in m’n schouderblad, dan weer in m’n benen en zelfs in mijn nek. Zelfs als ik m’n spieren niet beweeg voel ik het. Ik voel me zo ellendig.

Heeft iemand tips en weet iemand of die stekende pijn een bijwerking is van het Janssen-vaccin? Heb voor nu twee paracetamol geslikt. Hoe lang houdt dit ongeveer aan?

Lieve groetjes,
    Nadine (18)

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan van het vaccin zijn. Neem op tijd pijnstillers en bel morgen even met de huisarts

Reageren
Reageer op: Alles doet zeer na Janssen-vaccinatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.