Zoeken Vraag het forum

Covid-19

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angela

Op he werk van mijn man zijn er 6 mensen ziek, die hebben zich niet laten testen op corona dus ze weten ook niet of ze corona hebben. Ook is er nu een klusbedrijf bezig buiten in onze tuin, die 2 jongens hadden net koffie gehad, en vertelde dat ze van de week nog in contact waren met hun collega uit Coevorden die corona heeft ik ben 36 weken en 6 dagen zwanger. Nu maak ik mij zorgen, heb een lage weerstand hoe groot is de overlevingskans voor mij en of de baby?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Voor alle vragen over het coronavirus kijk op de website van RIVM of bel met 0800-1351
    Uiteraard kun je voor jouw specifieke geval ook met de huisarts of de verloskundige bellen

Reageren
    Catootje

Zou vooral zorgen voor je weerstand. Vaak slikken vrouwen eerst jarenlang de  pil, die zorgt voor verlies van belangrijke voedingsstoffen, waaronder zink, voordat ze zwanger worden. Zou zorgen voor volwaardige voeding, wat extra voedingsstoffen en voor voldoende (nacht-)rust.

Reageren
Reageer op: Covid-19
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.