Zoeken Vraag het forum

Coronavirus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiaraah

Ik had even een vraag!

Ik ben zaterdag naar huis gestuurd inverband verhoging ( toen ik thuis kwam tegen de koorts aan) en flinke hoestbuien gehad. Heb daarvoor een week antibiotica gehad dus mijn weerstand is ook niet geweldig. Maar ik ben net wakker en voel me al iets beter. Net gemeten en heb 37,5 graden nu dus het is gedaald.

Maar normaal gesproken moet ik morgen werken en wou daarvoor de huisarts bellen om te vragen of ik überhaupt mag werken. Ik werk wel bij een omgeving met mensen.

Mijn vraag is eigenlijk of ik mag werken? Is het nodig om de huisarts te bellen? Voor mij gevoel kan ik wel werken. Zeker lastig omdat er allemaal nieuwe maatregelingen zijn.

Alvast bedankt!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Welke klachten heb je op dit moment nog?

Reageren
    Kiaraah

Af en toe hoestbuien houden niet langer aan dan 20 seconden. Soort slijm in de keel verder eigenlijk niks

Reageren
    John (moderator)

voorlopig thuis blijven dus.

Reageren
Reageer op: Coronavirus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.