Zoeken Vraag het forum

Covid 19

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bij mij is corona vastgesteld. Ben op het moment aardig kortademig los van de andere symptomen. Kortademig betekent in deze dat ik niet diep kan inademen. Vooral met hoesten heel naar. In hoeverre is dit ‘normaal’ bij deze aandoening en kun je dit
    aankijken?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet vreemd. Maar neem morgen contact op met je huisarts

Reageren
    Anoniem

Heb dat gedaan en waarschijnlijk longontsteking erbij. Krijg daar nu iets voor maar wat raar is, platliggen is nog het minst naar maar zodra ik omhoog kom, bijvoorbeeld om iets te drinken kan ik gewoon niet meer ademen. Slaap ook wel goed, dus word niet wakker van de benauwdheid

Reageren
    Anoniem

Niemand?

Reageren
    Suzan

Hey,

Misschien moet je je vraag iets duidelijker stellen. Je laatste berichtje lijkt meer een up date dan op een vraag,waarschijnlijk is daarom niet op gereageerd.

Beterschap in elk geval, groetjes Suzan

Reageren
    Anoniem

Oke was dus niet duidelijk dat ik een vraag stelde. Ik weet gewoon niet goed wanneer ik aan de bel moet trekken en in hoeverre dit “erbij hoort’ En ook hoe lang dit “mag’ duren. Ik vind het echt een heftig virus zeg.

Reageren
    Suzan

Als ik jou was, zou ik bij twijfel even met de huisarts bellen.
    Die kan, indien nodig, besluiten of er verdere actie ondernomen moet worden of dat het “gewoon” erbij hoort.

Sterkte!

Reageren
    Anoniem

Dat heb ik gedaan, kon meteen door naar het ziekenhuis. Gelijk aan het zuurstof en door naar de afdeling. Nu vraag ik.mij wat de gemiddelde ligduur is. Niemand kan mij daar antwoord op geven. Snap ook dat je dat moeilijk kunt voorspellen maar enig idee?

Reageren
    John (moderator)

Daar is helaas niets over te zeggen

Reageren
Reageer op: Covid 19
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.