- anoniem22 december 2019 om 13:05
Hallo,
Ik heb sinds dit jaar last van veel klachten, ben al naar de huisarts geweest en heb een standaard bloedonderzoek gedaan waar niks uitkwam, behalve te weinig witte bloedcellen, later is dat weer geprikt en toen waren ze weer goed. Ben ook daarna nog getest op reuma, dat had ik ook niet. Ik ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn.
Ik heb sinds een jaartje erg last van gewrichtspijn. Vooral in de ochtend als ik wakker word staat alles stijf en doet het erg pijn. Ik ben ook meer vermoeid en krijg het enorm warm bij fysieke inspanning. Na 5 minuten fietsen krijg ik het snikheet. Zo ook na mijn kamer stofzuigen of opruimen. Als ik het heel warm krijg en moe ben heb ik ook vaak bloedneuzen. Deze week ook weer om de dag.
Mijn lymfeklieren zijn steeds opgezwollen. In mijn lies, nek, oksel. Altijd wel op een van die plaatsen of soms alle 3 tegelijk. Veel last van keelpijn, plekjes op mijn tong, wondjes die niet helen. Ik voel me nogal klote dus. Ik neem vitamine pillen en probeer vooral gezond te eten. Eet s’middags en s’avonds groente, minstens 2 stuk fruit per dag. Let erop dat ik genoeg drink.
Iemand hier ervaring mee?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 december 2019 om 15:12Ben je met de klachten ook bij een internist geweest?
ReagerenCatootje22 december 2019 om 18:50Je zou advies kunnen vragen aan een orthomoleculair therapeut. Je voeding kan een rol spelen. zo is het belangrijk om te ontzuren. Belangrijk is om te zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel, door geen losse koolhydraten te eten, zoals fruit. Beter bij elk eetmoment zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels. Zeer matig met snelle koolhydraten.
Electromagnetische velden bevorderen verzuring van je lichaam. Wat voedingssupplementen kan goed zijn maar beter wel advies vragen.
Weet niet of je man of vrouw bent. Eventueel medicijngebruik, waaronder ook de pil en pijnstillers, kan klachten geven.
Reagerenanoniem23 december 2019 om 10:16Ik ben niet naar een internist geweest, maar zal er bij de huisarts naar vragen.
Ben net 2 trappen afgelopen en heb mijn ontbijt gemaakt, alles op mijn gemakje, en heb het alweer snikheet… Voelt echt heel vervelend. Terwijl ik normaal echt de persoon ben die het altijd koud heeft.@ catootje
Dat zou ik eventueel ook kunnen doen. En ik ben een vrouw (21) en gebruik de pil. Maar die gebruik ik al een lange tijd. Kan dat na jaren opeens zulke klachten geven?
Reageren