Zoeken Vraag het forum

hele vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • rik01

sinds drie jaar oedeem in linker voet, na onderzoek geen hartfalen of ader probleem. sinds een jaar, af en aan verstopte buis van eustachius. hier reageren mijn klieren onder de kaak en in mijn tong op. vermoeidheid, ik kan op zich nog best wat werk verzetten, maar als ik in de gelegenheid ben dan rust/slaap ik liever. pijn op de rug tussen de schouderbladen en mijn nek en schouders kraken dat het een lieve lust is. volgens de fysio zijn mijn rugspieren verkrampt. bloedwaarden zijn goed. geen lyme, geen pfeiffer, geen gekke dingen. ik heb van oudsher een huisstofmijt, en boom en graspollen allergie. maar de klachten komen en gaan in een hoge frequentie. iemand enig idee wat deze uiteenlopende klachten zou kunnen veroorzaken ? want ik weet het niet meer. ben 37 jaar, geen overgewicht. Ik heb zelf gevreesd voor kanker, maar de echo’s en foto’s zagen er allemaal goed uit, en de klieren worden soms ook weer wat kleiner. moet ik gaan denken aan een of andere allergie, bacterie of schimmel. na dik een jaar tobben, met de voet al langer, begin ik er toch een beetje gek van te worden. elke tip of suggestie is welkom, of als je zelf deze ervaring hebt gehad, dan hoor ik het graag.

groetjes

1 reactie
    Reageren
Reageer op: hele vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.