- Kz3 oktober 2019 om 15:16
Hey iedereen,
Ik schrijf toch maar even een berichtje hier want ik word een beetje moedeloos van mijn klachten..
Ben nu sinds 2 weken overdag steeds heel erg duizelig, dat ik bijna niet kan blijven staan en het gevoel heb in te zakken als ik sta. Ook als ik loop alsof mn lichaam naar links valt. Als ik zit gaat het nog redelijk maar het is niet weg en word in de loop van de dag steeds erger. Ook heb ik kramp in mn voeten en handen, voel ik me erg slap alsof ik geen kracht heb in mn armen en benen en een naar gevoel in mn rug aan de rechterkant (zie foto), dit heb ik al een hele tijd (soort trekkerig gevoel, alsof er een pleister op die plek zit) Nu is het pijnlijker geworden en voel ik contant een soort druk op die plek. Maak me inmiddels weer wat zorgen dat het iets naars is.. loop wel bij de psycholoog voor angstklachten en hypochondrie, dus probeer geen angst te hebben en er niet te veel aan te denken maar het is er gewoon constant dus kan het niet echt negeren.. twijfel om weer naar de huisarts te gaan maar denk dat hij me niet veel verder zal helpen, ben dit jaar al 13 keer geweest.. <span class=”_5mfr”><span class=”_6qdm”>?</span></span> weet het gewoon even niet meer, misschien herkent iemand de klachten? Of weet iemand wat zou kunnen helpen tegen de duizeligheid. Het rare is, is zodra ik thuis ben het minder word, nog wel aanwezig maar niet zo heftig.
Werk wel sinds 3 weken full-time en doe computerwerk (grafisch vormgever) dus dacht dat het misschien daar aan kon liggen. Weet het allemaal even niet meer <span class=”_5mfr”><span class=”_6qdm”>?</span></span>
Ben al getest op:
- Hart – 2x hartfilmpje en 24 uurs holter, geen afwijkingen te zien.
- Bloed – ijzer, vitamine’s, schildklier, getest op suikerziekte. Was allemaal goed alleen klein te kort aan vitamine D.
- Leverwaarden, was toen niet helemaal goed, echo gehad en daar was alleen op te zien dat er iets te veel vet om de lever zat.
- Ogen laten testen, geen afwijking te zien.
Over mezelf:
Vrouw, 23 jaar, werkte eerst 3 dagen per week, sinds 3 weken fulltime, computerwerk.
Bijlagen:
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2019 om 15:23Ik denk toch dat het alles te maken heeft met angst/stress en spanningen
ReagerenCatootje3 oktober 2019 om 19:21Denk aan teveel zitten, waardoor je je spanningen niet kwijt kan en aan de rol van electromagnetische velden, verergerd door metaal in bureaustoel en soms de synthetische vloerbedekking. Er zijn wel producten om je te beschermen tegen de straling. Bij stress ga je eerder snoepen dus daar ook op letten. Belangrijk is een stabiele bloedsuikerspiegel, door complexe koolhydraten te combineren met eiwitten, vetten en vezels. Beter dus bijvoorbeeld een maaltijdsalade met een beetje brood dan een stapel brood met dun beleg. Als je vitamine D slikt: altijd magnesium erbij gebruiken.
Reageren