- Kaas31 augustus 2019 om 08:37
Hallo,
Gisteravond kreeg ik ineens erge pijn tussen mijn bilnaad. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik eerder die avond knoflooksaus heb gegeten, maar na een nachtje slapen, goed reinigen en een koude washand ertussen, gaat het niet weg. Ik voel een bultje een paar centimeter, een beetje schuin boven de anus. Nu lees ik overal: ‘haarnestcyste’ nou dat hoop ik toch mooi niet want dat betekent dat ik geopereerd moet worden lees ik. Ik heb de risicofactoren bekeken en ondanks dat ik een klein beetje haar daarzo heb, voldoe ik daar niet aan. Ik ben een klein beetje mollig, en heb geen zittend beroep, ik heb nooit eerder irritaties daar gehad en ik weet niet of het in de familie zit want die spreek ik niet. Plus ik ben vrouw. Mijn vraag is: kan het ook nog iets anders zijn? En wat moet ik nu doen, ik ben onderweg naar mijn werk en heb toch wel last. Zijn er cremes die het doen wegslinken (aangezien ik gisteravond pas last kreeg) of verzachten, zal ik een afspraak maken bij de huisarts?? Mijn billen staan vrij dicht op elkaar dus het was moeilijk om te kijken gisteravond voor de spiegel, maar ik dacht niets roods te zien. Ook kon ik het bultje niet zien maar wel voelen.
Ik hoop op een spoedig antwoord,
Bedankt alvast!
5 reactiesReagerenKaas31 augustus 2019 om 08:44Ohja, de enige creme die ik gisteren in huis had was vaseline, kan ik dat gebruiken of juist niet (ik lees overal dat het slecht is omdat het de huid zou afsluiten)
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2019 om 17:04Beter om er niets op te smeren en een afspraak te maken bij de huisarts
ReagerenKaas31 augustus 2019 om 18:50Vandaag nog even in de spiegel gekeken, er zit nu een rode vlek van een paar centimeter, kan dit vanzelf weggaan of raad u toch aan om naar de huisarts te gaan?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2019 om 19:08ga beter even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAdam8 december 2021 om 17:22Dit is precies wat ik heb. Wat is er met u gebeurd?
Reageren