Zoeken Vraag het forum

Pijn/bult op rechterbil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Matt

Ik heb ruim een week er al last van. Het begon net boven de anus. Alsof een klier opgezet was ofzo. Naar huisarts geweest en volgens mij dacht ze dat ik uitgescheurd ofzo. Kreeg een zalfje dat ik er op moest smeren. Mijn gevoel zei dat er niks van klopte..

Inmiddels is de pijn (vooral zitten en fietsen is een hel!!!) en de pijnlijke plek verplaatst(!) naar mijn rechterbil. Daardoor ging het even wat beter maar sinds vandaag is het ondraaglijk pijn geworden! En nu zijn ook twee grote bulten zichbaar en die doen gewoon echt ontzettend pijn

Het is geen (steen)puist of iets dergelijks. Het is lange tijd ook niet zichtbaar geweest en het zijn nu twee aan mekaar zitten bulten en zover ik kan zien met een spiegel is het een beetje blauw geworden

Iemand enig idee wat dit is??

Reageer op: Pijn/bult op rechterbil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.