- Peter24 januari 2017 om 00:19
Sinds een maand heb ik last van een onderhuidse bult op mijn linker bil. Deze bult zit precies op mijn zitvlak, wijsvingerlengte af naar links van mijn anus.
Er is niks te zien boven op de huid zelf dus het kan geen steenpuist zijn. Zitten doen een beetje pijn en als ik lang zit voel ik hem voor wwn lange tijd als ik met iets anders bezig ben.
Ik had niet lang geleden een afspraak gemaakt bij de huisarts om het te laten onderzoeken, en raar genoeg was het opeens binnen 2 dagen totaal verdwenen, dus er was niets te onderzoeken (er was wel een heel miniscuul onderhuids bultje maar die was niet te voelen)
Nu een week verder is het opeens terug. Deze keer lijkt die bult opeens in een soort verdikte “lijn” te zijn veranderd.
Ik kan het niet uitleggen, maar je moet het maar voorstellen alsof je een hele kleine ader hebt, lengte ook min of meer een wijsvinger lang (blijkt te varieren per dag. Ene dag groter. Andere dag kleiner) die dan wat verhard aanvalt. Verder weet ik niet hoe ik het moet bschrijven.
Heeft dit met iets van een klier te maken? Of toch wat anders (Ik vind het raar dat die bult in die quote unqoute lijn is veranderd)
2 reactiesReagerenPeter24 januari 2017 om 00:20Excuus voor de spelfouten
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2017 om 00:25Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik zou toch maar even terug naar de huisarts gaan
Reageren