Zoeken Vraag het forum

2 weken na vaccinatie nog steeds ziekjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisaaatje

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik had 28 maart de vaccinatie voor meningokokken gehaald. Al 5 minuten na de inenting werd ik duizelig/misselijk/wazig/slap/hele erg hoofdpijn enz. Maar ik weet dat je je niet lekker kan voelen na een inenting, dat stond er ook bij. Dus ik was het weekend daarna ook ziekjes geworden. Ik had last van hoofdpijn, flauwvallen, duizeligheid, misselijkheid, raar gevoel in buik, hoofdpijn en koude rillingen (ook warm en koud hebben door elkaar, weet niet of iemand dat begrijpt). Maar ik dacht is buikgriepje ofzo door de vaccinatie dus ik heb me helemaal niet gestresst ofzo. Maar het is inmiddels 8 april en ik voel me nog steeds slecht. Ik ben misselijk, hoofdpijn, ik voel me heel slap, ik heb de hele dag koude rillingen en het toch warm hebben met zweten, ik ben duizelig en kan niet goed mijn ogen scherpstellen, ik heb oorsuizen (komt denk ik door de verkoudheid die ik ook heb) en ik verlies elke keer weer mijn evenwicht en val ik elke keer weer bijna flauw. Ik heb geen verhoging, maar ik voel me toch elke dag weer slecht. Sinds de vaccinatie heb ik me alleen maar ziek gevoelt. Is dat normaal??

4 reacties
    Reageren
    Catootje

Vaccinaties ondermijnen je immuunsysteem. Is te ontstoren.

Reageren
    Anoniempje

Ik zou even de huisarts bellen.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou eigenlijk niet moeten. Ga met de klachten nar de huisarts

Reageren
    Sjaak

Iemand bekend met tinnitus na Pfizer vaccinatie? Gaat dit weg?

Reageren
Reageer op: 2 weken na vaccinatie nog steeds ziekjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.