- Sophie4 februari 2019 om 20:07
hoi,
Ik ben een meisje van 15 jaar.
ik ben meestal wel een beetje moe maar wel oplettend. Ik weet waar en Hoelaat ik ergens moet zijn, ik vergeet (bijna) niks wat ik moet doen.
Ik slaap gewoon best veel denk ik, meestal 8 uur per nacht, soms zelfs negen en heel soms tien maar ook wel is 7 uur. Ik heb ook een beetje een gevoel dat ik een angststoornis heb doordat ik heel vaak bang ben dat ik Een ziekte heb. Dat gaat dan weer even over en dan heb ik na 3 maanden weer zo,n hele donkere periode met dat ik met angstig voel over dat soort dingen.
maar deze keer heb ik het idee alsof ik helemaal niet meer goed oplet en dat ik daarom iets aan mijn hersenen heb. Ik vergat bijv mijn wekker te zetten laatst en liep over de trambaan heen hoor ik opeens een bel ik kijk naar rechts komt er keihard een tram op me afgereden, ik sprong net op tijd weg. (Ik was wel aan het bellen maar dat doe ik meestal) ik ben dan meteen bang dat er iets mis is in mijn hersenen en durf de straat niet meer op.
klinkt misschien heel gek maar ik heb dan ook bijv als ik net op tijd ben weggesprongen van de trambaan dat ik denk dat ik dood ben maar dat ik mijn leven gewoon verder leef terwijl mijn ouders denken dat ik dood ben.
Ik word echt in deze periodes gek van dit. Dacht misschien dat het door mijn ongesteldheid kwam maar dat heb ik normaal dan ook niet. Laatste tijd wel veel meegemaakt. (Kat in laten slapen, hond ziek) maar iedereen zegt ook wat zie je er moe uit altijd en ik voel me daardoor ook moe en dan denk ik wat is er mis, kinderen uit mijn klas slapen 12 uur en ik 10 uur en ik ben altijd moe. Ik heb wel ooit een tekenbeet gehad toen ik drie was, kring eromheen mijn ouders wisten het niet. Later toen ik 10 was bloedonderzoek gedaan bleek ik ziekte van lym te hebben, antibiotica geslikt, later naar het AMC zei de dokter je hebt er geen last van je hoeft geen antibiotica meer te slikken, nooit meer iets van gehoord(wat ik ook niet helemaal vertrouw, wil niet in een rolstoel terecht komen maar dan Had de dokter wel iets gezegd toch)
bedankt voor het lezen, heeft u miss tips om dit te verminderen of miss weet u of dit iets anders is? Of wat ik met die tekenbeet is, volgensmij is het als je het ooit hebt gehad krijg je er last van of kan het oom dat je er geen last van krijgt als je het hebt?