- Anoniem13 april 2016 om 20:50
Om te beginnen ben ik
– 17 jaar
– lang voor mijn leeftijd
– redelijk slank
– hooikoorts en astma
– slecht eet- en slaap patroonIk begon mijn probleem een paar weken geleden te merken (zover ik mij herinner).
Soms voel ik mij dromerig en lijkt alles vanzelf te gaan (praten met mijn ouders enz.).
Ook merk ik dat mijn korte termijn geheugen verslechterd is al kan dit ook tussen mijn oren zitten.
Aangezien ik over een maand centraal examens heb hoop ik er uit te komen om mijn slagingskans te vergroten.
Op internet las ik dat dit een effect kan zijn van cannabis gebruik. Ik heb al redelijk lang niet geblowed (een maand of 2 ofzoiets) en ik had toen ook lang niet geblowed. Ik heb het idee dat het zou kunnen komen omdat ik sinds kort koffie drink (2 espresso’s met 2 klontjes suiker in de ochtend en soms ook 2 in de middag).
Alcohol drink ik de laatste tijd ook minder, maar nog wel af en toe (in het weekend bij het uitgaan).Alvast bedankt.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 april 2016 om 21:02Ik zou die expresso’s met 2 klontjes suiker maar eens snel achterwege gaan laten Dat is veel te veel caffeine. En zeker voor je leeftijd.
Als je daar ook nog andere koffie of energie bij drinkt is het helemaal een ramp.Expresso is in principe alleen voor ’s middags als je een dipje krijgt. En dan maar een. Nooit de dag mee beginnen
Reageren