- Yel5 oktober 2018 om 10:40
Hallo,
Ik ben een 29 jarige vrouw en ik heb nu al een paar jaar dat ik extreem misselijk wakker word, moet plassen, naar de badkamer loop maar begin te trillen, extreem benauwd word, geen adem krijgt en niet eens normaal kan plassen. Na m’n behoefte ren ik naar m’n kamer, kleed ik me helemaal uit tot ik een rilling voel want ik ben nog steeds super warm, benauwd, extreem misselijk, sta te trillen, en heb een gek gevoel, alsof ik ga flauwvallen. Ik denk soms dat het met m’n hart te maken heeft, ik heb geen steken of pijn, maar het lijkt alsof de benauwdheid vanuit m’n hart komt. Ik kan het niet uitleggen en weet niet wat het is. Elke keer als ik mezelf heb uitgekleed ga ik op bed liggen tot ik het koud krijg en vanzelf weer in slaap val. Ik maak me zorgen, wat kan dit zijn?
3 reactiesReagerenYel5 oktober 2018 om 10:43Ik ben ook nog eens extreem duizelig.
ReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2018 om 01:31Met je hart heeft het niets te maken in ieder geval. Ga eens met de klachten naar de huisarts.
ReagerenCatootje6 oktober 2018 om 19:43Veel mensen hebben, door onze westerse manier van eten, last van een schommelende bloedsuikerspiegel, wat tot tal van klachten kan leiden. Belangrijk is dan om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Losse koolhydraten geven pieken in je bloedsuikerspiegel. Ook uitkijken met allerhand toevoegingen als smaakversterker en kunstmatige zoetstoffen.
Misschien nog tekorten aan bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Een goede natuurgenezer kan kijken naar je voedingspatroon, darmflora, candida, tekorten aan voedingsstoffen enz. Gewoon bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten.
Denk verder aan factoren als electrosmog van allerlei apparatuur en wifi. Ook belangrijk om te slapen op een bed en matras zonder metalen. Misschien slaap je wel op aardstralen.
Reageren