Zoeken Vraag het forum

Moedervlek verwijderen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • W

Hoi ik kom net van de dokter af ik loop al een tijdje met een vervelende grote moedervlek onder me buik die heb ik al sinds mijn geboorte alleen sinds 2 a3 maanden is dezen vlink aan het jeuken en prikken hij word niet groter en bloed niet

Maar toch wilde ik hem graag weg halen ik moest van mijn huisarts 2 maanden wachten had ik dan nog klachten ging ze um weg halen dus naja prima ik dus vandaag na de huisarts nu heb ik aankomende dinsdag om 2 uur een afspraak om de moedervlek weg te snijden alleen nu vroeg ik mij iets af

De dokter zei als we de moedervlek weg gehaald hebben sturen we deze even op naar het ziekenhuis voor verder onderzoek…..is dit normaal en gebeurd dit standaard dat ze een moedervlek opsturen naar het ziekenhuis

Ik ben 21

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja, dat is een standaardprocedure.

Reageren
    W

Echt oooo wat en opluchting dacht dat er iets niet goed was

Reageren
Reageer op: Moedervlek verwijderen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.