Zoeken Vraag het forum

Wie herkent dit & kan me helpen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • .

Nou om te beginnen. Ik ben 18 jaar en word al 2 en half jaar van het kastje naar de muur gestuurd. Het begon eerst met veel hevige hoofdpijn, waarbij de tranen uitbrakken van de pijn. Dit heeft wel maanden lang geduurd dokter kon niks voor me doen dus ik liet het maar gaan. Ongeveer een jaar later zijn er veel vreemde klachten bij gekomen wat steeds erger word.:
    •duizeligheid
    •erge vermoeidheid
    •snel buiten adem
    •erge steken bij het hart(rondom het hart)
    •gevoel van afwezigheid( zo iets dan, dit is iets wat ik erg lastig kan uitleggen aan iemand. Maar het is alsof mijn hersenen achterlopen ofzo. Het komt later bij mij binnen, maar dit is niet iets wat andere mensen bij me opmerken. Erg vervelend dus.)
    •slecht slapen( ik heb zelfs dat ik weken lang snachts om het zelfde tijdstip wakker word en erg misselijk ben . Om 6 uur)
    •Erg vergeetachtig, kortgehuigen
    •Ik kan geen lange teksten lezen dan begint alles te draaien( vooral op computer of telefoon)
    •Voel me zwak
    Dit zijn de klachten die ik dagelijks heb en waar ik erg graag van af wil. Ik ben naar verschillende dokters geweest en ziekenhuizen. Ze hebben me als allereerst naar de fysio gestuurd omdat ze dachten dat het aan me nek lag. Hoe kom je dr bij? Uiteindelijk kinderarts die me verder ‘kon helpen’ . Nou de kinderarts heeft me doorverwezen naar de oogarts waar ze achter me ogen hebben gekeken. Niks uitgekomen dus een half jaar later naar de neuroloog in een ander ziekenhuis. Nou hij wilde graag een MRI scan laten maken waarbij ik me snel zorgen ging maken over me hersenen. Gelukkig is daar niks uitgekomen, maar ben daarna wel weggestuurd door mn kinderarts. Ik hoefde niet meer terug te komen omdat ze niks voor me konden doen. 3 Maanden later ben ik terug naar mn huisarts gegaan met alweer mijn verhaal en dat ik wil bloedprikken om het daar mee vinden. 3 dagen later een telefoontje… Ik heb vitamineD tekort 30/100. Ik slik hier nu al weer 5 maanden vitamine pillen voor. Maar of ik verschil merk? Nope. Ik blijf dagen lang maar op internet zoeken wat het kan zijn. Kom erg vaak uit bij Chronische hyperventilatie. Is er iemand die het zelfde meemaakt ? Dan kun je gerust even reageren ?.

2 reacties
    Reageren
    Catootje

Je voedingspatroon kan uitmaken. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Verder kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hele gezondheid ondersteunen. Omdat stofjes samenwerken beter een combinatie gebruiken. Bij vitamine D er beter ook magnesium bij gebruiken en liefst ook wat vitamine A. bij vitamine D is de dosering wel belangrijk.

Reageren
Reageer op: Wie herkent dit & kan me helpen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.