- joost5 mei 2018 om 10:11
Goedemorgen,
Maandag avond kreeg ik ineens koorts, ik had al keelpijn hele weekend en nu koorts erbij. Vrijdag (gister) ben ik maar even naar de dokter gegaan omdat de koorts nog niet wilde zaken. Het is een virus en geen bacterie blijkt uit een mini bloedtest.
hij zei dat ik het gewoon goed te pakken heb, maar dat de ommekeer nu wel moet komen. Dus ik voelde me gelukkig weer iets beter gister avond. Maar toen ik vanacht weer wakker werd met 39 graden koorts schrok ik hier toch wel erg van. Hoelang kan dit aanhouden?. En kan er niet meer aan de hand zijn of had de dokter me dat dan wel verteld ?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 mei 2018 om 10:15Het zal toch een virusinfectie zijn. Goed uitzieken en paracetamol nemen
ReagerenPeter6 mei 2018 om 04:12Het is normaal dat griep 2 weken duurt, dus hou die twee weken maar aan.
Griep is een virus-infectie.
Reageren
Verwar griep niet met ‘ik heb een griepje’ waarmee men meestal een verkoudheid bedoeld wat een bacteriële infectie is. Griep gaat gepaard met hoge koorts.Joost6 mei 2018 om 18:36maar na 5 dagen zal je toch denken dat de koorts over moet zijn. Vandaag had ik vanmorgen 37.9 en net ineens weer 38,5. Kan je dat dan als verbetering zien want het is al de 7e dag met koorts.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2018 om 23:20Een goede griep kan wel 2-3 weken duren hoor….
Reageren