- Anoniem3 januari 2019 om 21:53
Ik ben sinds dinsdag ziek geworden. Begon met koorts, hoesten, koud, spierpijn. Gister koortsvrij, maar vandaag komt de koorts weer opzetten.. En erge hoofdpijn. Kan dat kwaad dat ik nu ineens weer koorts heb?? Omdat ik op internet lees neem contact op met dokter als de koorts weer terugkomt.. Ik hoest ook, maar geen pijn op de borst. Hoest wel wat slijm op. Doet geen pijn. Is dit allemaal normaal of moet ik naar de dokter?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2019 om 23:16Dat is normaal bij de griep. Goed uitzieken!
ReagerenAnoniem5 januari 2019 om 12:11Gister weer een koortsvrije dag. Als ik in bed lig lijk ik heel wat, maar zodra ik eruit ben ben ik echt snel moe en gewoon niet mezelf. Heb ook een droge kriebelhoest. Heel af en toe komt er wat slijm mee. Mijn keel/borst is pijnlijk van het hoesten. Moet ik mij meteen zorgen maken over een longontsteking of loopt dat nog niet zo’n vaart? Hoort dit er allemaal wel bij? En waar doe ik verstandig aan, in bed liggen of zo nu en dan er toch uit om mijn conditie een beetje op peil te houden?
ReagerenAnoniem5 januari 2019 om 14:22En nog 1 vraagje. Ik heb al sinds dinsdag pijn achter mijn ogen. Als ik naar links of rechts kijk, is dat pijnlijk. Is dat normaal dat dat zo lang duurt?
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2019 om 00:09Als je de griep hebt dan kan dat
Reageren