Zoeken Vraag het forum

Koorts is terug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gabriella

Beste,

Ik ben al bijna 2 weken ziek (grieperig, mogelijk corona). Maar het rare is dat het met golven komt. 1 dag voel ik mij goed, maar dat kan tegen de avond of volgende dag weer anders zijn. Sinds gisteren heb ik ook terug koorts. Ik meet mijn temperatuur elke dag. Het was altijd  37,5 of er tegen. Maar sinds gisteren is het weer 38,1. Maar dat komt en gaat. Vanmorgen was het 38 nu terug 37,7. Maar ik voel mij momenteel helemaal niet ziek. Gisteren had ik wel in de voormiddag en vroege namiddag veel last van me ademhaling (dat de avond ervoor was begonnen) en was ik erg uitgeput, maar tegen de avond voelde ik meer inorde.

Klachten zijn als volgt : hoesten, soms met slijm, eergisteren hevige hoofdpijn,  misselijkheid, zwakte, soms kortademig, in de ochtend veel keelpijn etc..  Maar dit zijn klachten die niet constant afwezig zijn en wisselen sterk met elkaar af. Precies of ik 1 of 2 dagen genezen lijk en de 3e dag weer ziek in bed lig..  En dit al bijna 2 weken, plus de koorts is terug terwijl ik mij niet slecht voel..

Bedankt!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is niet zo vreemd.

Reageren
    Gabriella

Is het normaal dat ik nog 2 weken en 3 dagen nog altijd koorts maak?

Reageren
    John (moderator)

Met corona zou dat zeker kunnen. Neem contact op met de huisarts

Reageren
    Gabriella

Oké. Bedankt!

Reageren
    Catootje

Zou je gezondheid ondersteunen met wat voedingssupplementen. Vraag hierbij advies.

Reageren
Reageer op: Koorts is terug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.