- Aliya8 november 2017 om 00:49
Goede dag
Het is eerste keer dat ik een bericht stuur weet niet hoe dat het werkt maar hopelijk krijg ik een aantwoord. Ik heb een probleem ik weet niet waroom maar ik stink. Ik douche elke dag. Dus weet niet wat het probleem is en ergst ruik ik zelf nika zelf als ik heel dicht bij mijn oksel ruik. Maar ik krijg vaak een opmerking “deo bestaat ook” enz. Ik vind het heel lastig. Misschien is er een bepaalde soort deo die bij mij gaat werken of is het gewoon hopeloos.ik zit al 5 jaar met deze probleem ik dacht dat het zelf voorbij ging maar dus niet. Helpppppp a.u.b.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 november 2017 om 01:00Ga naar het Kruidvat en haal daar Odaban. Dat is een speciale deo
ReagerenCatootje8 november 2017 om 09:34Kan te maken hebben factoren als verzuring van je lichaam, bepaalde voedingsmiddelen die voor geur kunnen zorgen, tekorten aan allerlei voedingsstoffen als magnesium en zink. Eventueel medicijngebruik, inclusief de pil kan ook voor lichaamsgeur zorgen. Zelf heb ik een middel voor de darmen, Colon Clean, dat de darmwerking bevordert maar ook de zuurgraad van de darmen optimaliseert, waardoor ik geen last meer heb van stinkvoeten.
Reageren