Zoeken Vraag het forum

Stink ik?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik ben een puber van 14 en vaak als ik op school ben hoor ik mensen om mij heen roepen ” het stinkt hier ”, al 3x vandaag. Ook toen ik vandaag thuiskwam zei mijn stiefpa: ”heeft iemand een scheet gelaten ofzo?”. Ik ben dus bang dat ik stink, ik douche om de dag / iedere dag, was mijn haren ook en denk niet dat het met mijn oksels te maken heeft. Ben ik degene die stinkt?

groetjes
    anoniem

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Ruiken via internet is nog niet mogelijk…Mensen in je directe omgeving zouden die vraag misschien wel kunnen beantwoorden.
    Als je iedere dag doucht, schoon ondergoed aantrekt en je kleren regelmatig wisselt zou het zo’n vaart niet moeten lopen.

Reageren
    Silvi

Kan het wat met een slecht functionerende lever of nieren te maken hebben? Het is met allebei niet pluis en ik stink nu echt helemaal verschrikkelijk. Heb alles geprobeerd de afgelopen maanden; elke dag douchen, niet douchen, met zeep, zonder zeep, ph-neutraal, een tijd in zee zwemmen en dan alleen afspoelen met schoon water, me wekenlang alleen met een washandje gewassen ook met en zonder zeep enc. Heb me zelfs eens ingesmeerd met klei uit de tuin enz. Misschien dat dat de stank weg kon nemen maar dat hielp ook al niet. Al die tijd heb ik me er zolang maar niet te veel van aangetrokken maar het wordt al erger. Als ik onder de douche vandaan kom kan ik er net zo goed weer onder kruipen bij wijze van spreken. Ik drink anderhalve liter water per dag dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik durf niet eens meer bij mensen in de buurt te komen zo’n rare penetrante lucht is het.

Volgens de dokter is er niets aan de hand maar ik zwel ook op, heb enkeloedeem aan twee voeten, strak vel overal, mijn gezicht zwelt ook op en meer rare symptomen, ook mentale problemen. Helaas houdt mijn dokter vol dat er niets loos is. Jammer genoeg woon ik op een eiland dus verder is er geen hulp in de buurt.

Reageren
    John (moderator)

Er zouden dan toch wat onderzoeken gedaan moeten worden. Toch maar eens een hartig woordje met de huisarts wisselen

Reageren
    Silvia

Goed tegen lichaamsstank: gebruik baking soda (100% sodium bicarbonaat) als deodorant! Het is een wonder!
    Dat doet natuurlijk niets aan de oorzaak van het stinken, maar haalt wel de rotlucht weg.
    Ik kan nu weer onder de mensen komen. Durfde niet eens meer bij bekenden in de auto en zorgde er altijd voor dat ik benedenwinds stond.

Reageren
Reageer op: Stink ik?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.