- Daniel6 september 2017 om 13:42
Hallo ik week of 10 geleden kreeg ik last van mijn darmen ik heb zakjes mee gekregen maar dat helpt niet echt. Weer terug moest toch door gaan tot naar de vakantie.ik kreeg daar last van mijn schouders en nek en hals en mijn gezicht en nek zij dunner geworden
Ik ben toen nare dingen gaan denken al die tijd tot voor kort keer ik ook nog last van oorruis/ oorzuis en nog meer klachten zoals last van mijn keel net dat er een brok in zit en zuurbrand . In kreeg ook nog last van mijn rugenwevel voel een druken gevoel en strak dit voel ik dan naar mijn rechter onderbeen met name als ik licht of zit . En ik heb last van mijn lies net boven mijn ballen ik heb ook geen signaal als ik moet plassen maar als ik naar de wc ga moet ik wel en heb een licht brander gevoel in mijn tong . Ik heb nu in die tijd al 4 een bloedonderzoek gehad en plasonderzoek gehad allemaal goed uit. Ik heb ook al een darm onderzoek gehad en dat zag er allemaal goed uit. Maar voor de rest van de klachten weet ik het niet meer . Heb ik mijn lichaam en geest zo van streek gemaak met al die slechte gedachten. Of is het stress?1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 september 2017 om 13:51