Zoeken Vraag het forum

Gevallen op neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M.

Hoi,

Ik ben vannacht rond 12 uur gaan wandelen met een vriendin, iets wat we regelmatig doen. Na 1 uur gewandeld te hebben, namen we een pauze. De pauze vond plaats op een brug dat naast en over de snelweg liep.

Na een tijdje begon ik me niet zo lekker te voelen, ik voelde me draaierig en werd licht in mijn hoofd. Voor ik het wist, viel ik met mijn gezicht tegen een ijzeren vangrails aan. Ik was stond vrijwel meteen weer met beide benen op de grond en had enkel een krasje hier en daar.

Na een tijdje begon ik me nog slechter te voelen. Ik ging even zitten en zodra ik opstond, viel ik met mijn gezicht recht voorover op het asfalt. Toen ik mijn ogen opende, zag ik dat er bloed op de straat lag en het helemaal over mijn handen was gesmeerd. Het bleek allemaal van mijn neus afkomstig te zijn. Nadat ik het uitschreeuwde van de pijn begon ik ontzettend veel te rillen, en ik had het niet eens koud. Mijn vriendin was radeloos, en wist niet wat te doen. Ik had eigenlijk ook geen idee. We besloten maar, dat ik even moest blijven liggen. Toen ik probeerde rechtop te zitten, voelde ik me verschrikkelijk. Ik kreeg steken in mijn hoofd en werd duf.

Ik heb van 1 uur tot half 4 op de grond gelegen. Uiteindelijk kon ik staan en liepen we uiteraard weer terug op huis aan. Nu, de volgende dag, is mijn neus helemaal opgezwollen, en volgens sommige mensen zelfs een beetje scheef. Het doet verschrikkelijk veel zeer als ik eraan zit. Bij eten voel ik het zelfs nog. Ook heeft het vrijwel bijna de hele nacht doorgebloed, iets waar ik me ook een beetje zorgen over maak.

Iemand een idee wat dit geweest kan zijn, en wat ik nu met mijn neus aan moet?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je had naar de dokter moeten gaan.  Je neus kan wel gebroken zijn…dus alsnog naar de dokter

Reageren
Reageer op: Gevallen op neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.