- M.17 mei 2017 om 18:43
Hoi,
Ik ben vannacht rond 12 uur gaan wandelen met een vriendin, iets wat we regelmatig doen. Na 1 uur gewandeld te hebben, namen we een pauze. De pauze vond plaats op een brug dat naast en over de snelweg liep.
Na een tijdje begon ik me niet zo lekker te voelen, ik voelde me draaierig en werd licht in mijn hoofd. Voor ik het wist, viel ik met mijn gezicht tegen een ijzeren vangrails aan. Ik was stond vrijwel meteen weer met beide benen op de grond en had enkel een krasje hier en daar.
Na een tijdje begon ik me nog slechter te voelen. Ik ging even zitten en zodra ik opstond, viel ik met mijn gezicht recht voorover op het asfalt. Toen ik mijn ogen opende, zag ik dat er bloed op de straat lag en het helemaal over mijn handen was gesmeerd. Het bleek allemaal van mijn neus afkomstig te zijn. Nadat ik het uitschreeuwde van de pijn begon ik ontzettend veel te rillen, en ik had het niet eens koud. Mijn vriendin was radeloos, en wist niet wat te doen. Ik had eigenlijk ook geen idee. We besloten maar, dat ik even moest blijven liggen. Toen ik probeerde rechtop te zitten, voelde ik me verschrikkelijk. Ik kreeg steken in mijn hoofd en werd duf.
Ik heb van 1 uur tot half 4 op de grond gelegen. Uiteindelijk kon ik staan en liepen we uiteraard weer terug op huis aan. Nu, de volgende dag, is mijn neus helemaal opgezwollen, en volgens sommige mensen zelfs een beetje scheef. Het doet verschrikkelijk veel zeer als ik eraan zit. Bij eten voel ik het zelfs nog. Ook heeft het vrijwel bijna de hele nacht doorgebloed, iets waar ik me ook een beetje zorgen over maak.
Iemand een idee wat dit geweest kan zijn, en wat ik nu met mijn neus aan moet?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 mei 2017 om 18:54Je had naar de dokter moeten gaan. Je neus kan wel gebroken zijn…dus alsnog naar de dokter
Reageren