- Kia6 mei 2018 om 19:43
Gisteren ben ik van mijn pard gevallen. We zaten in de rechtergalop in een grote cirkel. Op een gegeven moment moest ik naar rechts en ging mijn paard naar links. Ik eat toe beetje schuin op me maard waardoor ik er va ben gevallen. Ik ben recht op het onderste va mijn neus gevallen. Ben dan wat gaan drinken en daarna ferict wer op me paard gekropen. Geen last van me neus. Bij het afzadelen van me paard kreeg ik enorm veel zeer en hoofdpijn. Ik dacht ah jha het is gewoon even uit schrik ofzo. Toen niets op lijn neus gelegd. Tijden het naar huis rijden had ik meer zeer en zei ik dit komt van van de zon. Toen ik thuis kwam kon ik niet leer van de pijn. Ik heb dan een daflagan genome. Toen ik loest slapen zat ik in mijn bed te wenen van de pijn. Vanmorgen stond ik op en ik had meer hoofpijn en zeer aan me neus dan gisteren. Vandaag vanalles gedaan ineens in de autl heel veel zeer beginnen wenen en doen. Mama zegt erop jha kiara je bent dom geweest he en dar komt ervan als je paardrijden. Ze heeft al online gekeken ofdar het gebrojen zou zijn. Maar dit is hetniet. Mijn broer kwam dan aan le neus rn het deed veel pijn. Mijn neus heeft nooit dik gestaan, scheef, gebloedt, … ik ben nu bang dat lijn neus zou gekneusd zijn. Maar hoe zie je dit?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 mei 2018 om 23:26Daar zou je dan toch mee naar de dokter moeten gaan.
Reageren