Zoeken Vraag het forum

Tijdelijke verlamming rechter arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • SB

Hallo,
    Vanmorgen werd ik wakker en wilde mijn glas water pakken. Tot mijn verbazing lukte dat niet en leek het of mijn rechterarm “verdwenen” was. Hij lag er uitgestrekt bij en was totaal gevoelloos. Ik kon er met een vork in prikken, maar dat was alsof ik in een arm van een ander prikte. Toen ik opstond bungelde hij langs mijn lichaam. Na een minuut of 20 kwam het gevoel weer terug en kon hem weer normaal gebruiken. Dit alles was totaal pijnloos, maar het baart me wel enige zorgen. Een collega dacht aan een lichte tia.
    Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met een tia helemaal niks te maken.

Dat komt omdat je tijdens je slaap op je arm hebt gelegen waardoor de bloedtoevoer was afgekneld. Een heel normaal verschijnsel

Reageren
Reageer op: Tijdelijke verlamming rechter arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.