Zoeken Vraag het forum

tijdelijke verlamde linkerarm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen

Iedere morgen als ik wakker word is mijn linker arm verlamd ik voel niks en kan er niks mee.

Ik heb het al zolang ik kan herrinneren.

Na een tijd 5 min tot 30 min duurt het voor ik erge hevige spierkramp krijg en ik dan veel pijn heb in enkel me linker arm

na paar min is dat voorbij en kan ik weer alles doen.

Ik ben er meerder keren en echt vaak naar huisarts geweest maar nog steeds niks bekend. Ik word niet serieus genomen! Kan iemand helpen? Weet iemand iets

Ik lig niet op mijn linkerarm ligt niet knel of in rare houding hou ik ook lig het is elke morgen.

Als ik me arm zwaar en lang belast heb ik het ook af en toe.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch echt dat het komt omdat je op je arm ligt. Alleen heb je dat zelf niet in de gaten. Je slaapt namelijk.
    De bloedtoevoer naar je arm wordt zo tijdelijk beperkt. Daardoor ontstaat dat dode en verlamde gevoel.

Reageren
    Anoniem

Nee ik lig niet op mijn arm ik heb een tijd lang alles gefilmd. Doordat ik niet geholpen word. Snel het bed uit kan ik dus niet probeer je maar is aan te kleden

Reageren
    John (moderator)

Normaliter slaapt ieder mens wel een keer op zijn zij. Als je op je zij ligt, lig je dus ook op je arm. De belemmering ontstaat dan in de schouder en/of de bovenarm.

Reageren
    Anoniem

Ik lig meeste van de tijd op me rug of rechterzij ook heb ik geprobeerd om te zorgen dat dat ik niet kan draaien met behulp van kussens. Ik hoop gewoon dat iemand iets weet tips heeft.

En niet dat ik erop slaap dit is het niet.

Als mijn arm verlamd is voel ik echt niks. Daarna spierkrampen veel pijn maar kan nog niks tot die over zijn

Reageren
Reageer op: tijdelijke verlamde linkerarm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.