- -Anoniem3 maart 2017 om 20:34
Hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar. Vanochtend heb ik bloed laten prikken (4 buisjes). Overdag heb ik er niet echt meer aan gedacht. Na de tijd ook niet duizelig geweest ofzo, vond het niet zo boeiend. Maar nu voelt mijn arm nog steeds ietwat lam en ik voel de plek nog wel (weet niet of dat normaal is, eerste keer in jaren).
Maar nu heeft de huid op mijn vingers (waar je de vinger buigt, pip gewricht) een hele rare kleur gekregen. Een beetje grauwig grijs/blauwig. Het gaat om de hand aan de arm waar ik geprikt ben. Op de plek van de prik zie je alleen een rode stip van de naald maar verder geen blauwe plek.
Zoals ik al eerder zei heb ik al jaren geen bloed meer laten prikken. Is dit een normale reactie?
7 reactiesReageren-Anoniem3 maart 2017 om 20:47Heel apart. Nu heb ik aan de andere hand hetzelfde. Daar is de huid op die plek nu ook verkleurd. Het zal dus wel niet door het bloedprikken komen, maar wat is dit dan?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2017 om 21:00Dat komt zeker niet door het bloedprikken. Heb je vandaag genoeg gedronken?
Reageren-Anoniem3 maart 2017 om 21:06Hmm, euhm, ik heb voor mijn doen wel redelijk wat gedronken. Vanaf deze week ben ik meer gaan drinken en ook aan het opletten of ik wel genoeg drink. Vandaag wel gedronken, weet niet of ik aan de 2 liter kom (maar wel in de buurt denk ik), voor mij doen ook een ‘normale’ hoeveelheid.
Heb dit nog nooit gehad, hoe weinig ik ook drink.
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2017 om 21:10Houdt de handen eens even onder warm water….
Reageren-Anoniem3 maart 2017 om 21:19Heb ik gedaan, maakt geen verschil.
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2017 om 21:36Het zal wel weer wegtrekken.
Reageren-Anoniem3 maart 2017 om 21:40Ja, denk het ook wel.
Reageren
Wat heeft het lichaam soms toch rare dingen xD