Zoeken Vraag het forum

bijwerkingen bloedprikken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • -Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 17 jaar. Vanochtend heb ik bloed laten prikken (4 buisjes). Overdag heb ik er niet echt meer aan gedacht. Na de tijd ook niet duizelig geweest ofzo, vond het niet zo boeiend. Maar nu voelt mijn arm nog steeds ietwat lam en ik voel de plek nog wel (weet niet of dat normaal is, eerste keer in jaren).

Maar nu heeft de huid op mijn vingers (waar je de vinger buigt, pip gewricht) een hele rare kleur gekregen. Een beetje grauwig grijs/blauwig. Het gaat om de hand aan de arm waar ik geprikt ben. Op de plek van de prik zie je alleen een rode stip van de naald maar verder geen blauwe plek.

Zoals ik al eerder zei heb ik al jaren geen bloed meer laten prikken. Is dit een normale reactie?

7 reacties
    Reageren
    -Anoniem

Heel apart. Nu heb ik aan de andere hand hetzelfde. Daar is de huid op die plek nu ook verkleurd. Het zal dus wel niet door het bloedprikken komen, maar wat is dit dan?

Reageren
    John (moderator)

Dat komt zeker niet door het bloedprikken. Heb je vandaag genoeg gedronken?

Reageren
    -Anoniem

Hmm, euhm, ik heb voor mijn doen wel redelijk wat gedronken. Vanaf deze week ben ik meer gaan drinken en ook aan het opletten of ik wel genoeg drink. Vandaag wel gedronken, weet niet of ik aan de 2 liter kom (maar wel in de buurt denk ik), voor mij doen ook een ‘normale’ hoeveelheid.

Heb dit nog nooit gehad, hoe weinig ik ook drink.

Reageren
    John (moderator)

Houdt de handen eens even onder warm water….

Reageren
    -Anoniem

Heb ik gedaan, maakt geen verschil.

Reageren
    John (moderator)

Het zal wel weer wegtrekken.

Reageren
    -Anoniem

Ja, denk het ook wel.
    Wat heeft het lichaam soms toch rare dingen xD

Reageren
Reageer op: bijwerkingen bloedprikken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.