- Anoniem10 januari 2017 om 21:24
Hallo iedereen,
Ik heb nu sinds november ong. last van verschillende klachten. Het begon vooral met heel erge benauwdheid, maar er kwamen al snel andere klachten bijkomen, met vooral klachten als duizeligheid en hoofdpijn. Ook heb ik vaak een “zwaar” hoofd dat ik het gevoel heb dat ik hem met mijn arm moet ondersteunen. Ook heb ik een paar keer gehad dat ik zo benauwd was dat ik niet kon ademen en dat is natuurlijk best angstaanjagend. Ik ben al langs de huisarts geweest en die heeft al nagekeken of ik voldoende zuurstof had, suikerziekte had, goede bloeddruk. Dat was allemaal in orde. De huisarts schoof mijn klachten op stress, maar aangezien ik niet zou weten waar ik me over zou moeten stressen, wil ik dit nog niet helemaal geloven. Ook heb ik een tijdje supradin geslikt. In het begin ging het daardoor wel wat beter, maar nu voelt het nutteloos aangezien de klachten er niet van weggaan. Verder ken ik geen ziektebeeld en ben ook niet iemand die snel naar de dokter gaat! Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn? Alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 21:32Anoniem10 januari 2017 om 22:21Klinkt inderdaad als hyperventilatie. Wanneer dit het geval is misschien ademhalingstherapie gaan volgen.
Reageren