Dacht dat de klachten overgingen.. maar dat gebeurd niet.
Ik ging slapen met nekpijn, werd wakker met wazig zicht en steken voornamelijk door rechtse achterhoofd.
3 en halve week geleden
Steken door het achterhoofd bijna gestopt niet helemaal.
Deze pijn is ineens overgaan in erge steken in 《voeten》 en soms handen.
> Als ik gewoon loop soms spontaan een aanval met in slaap of
prikkeldraad achtige pijn gaat niet weg als je met handen of voet beweeg. kan een paar uur aanhouden
.Wazig zicht in episodes 3 dagen geleden nog.
nu pijn aan pols en voet. Steken als prikkeldraad.
Pijn aan voet tinteling of prikkeldraad, Soms constant
Bijna niet kunnen slapen. Door pijn.
Pijn is erger als ik op zijen lig.
Pijn is continue als ik op de rechter zij lag kreeg dan erge steken door achterhoofd of voeten en soms benen.
Kan soms niet langer dan 8 minuten op 1 zij liggen. in slaap vallende of ernstige steken.
recht liggen gaat aardig.
sinds 3 dagen een ongewoon rood hoofd.
nu een slapend gevoel bij wang. iets
wat zou het kunnen zijn?
Even heel kort door de bocht: waarom raadpleeg je geen (huis)arts als je al meer dan 3 weken klachten hebt?
Want in de eerste plaats is dit forum niet bedoeld voor spoedvragen en in de tweede plaats zijn er hier geen artsen om je situatie te beoordelen, laat staan er met spoed op te anticiperen.
Om je vraag te beantwoorden: het kan vanalles zijn en via een forum en zonder onderzoek is niet vast te stellen wat het is.
Ga dus om te beginnen naar de huisarts, zodat die wat onderzoek kan doen.
Dan kun je daarna met de huisarts verder bespreken hoe verder te handelen.
Die huisarts van mijn beoordeelde het niet als tia of broerte en ik kon weer gaan.
Dit omdat ik nog alles kon. Na wazig zicht en black-out, en geen hoofdpijn voorhoofd. Ik dacht daar in eerste instantie zelf aan.
Aangezien ik geen doorverwijzing heb gekregen. Ben ik nu genoodzaakt om zelf alles te bekostigen.
Ik wil weten waar ik na opzoek moet en ga anders na een zelfstandig behandel centrum
Het kan ook vanuit je nekspieren komen, daarvoor zou je naar een fysiotherapeut kunnen gaan.
Dat is via een forum niet handig om allemaal te benoemen en je zult ze waarschijnlijk zelf ook al wel online hebben gevonden.
Als je nou eerst naar een fysiotherapeut gaat, kan die een fysiek onderzoek doen.
En je daarna verder adviseren. Dat is zinvoller dan hier mogelijkheden noemen, zonder dat dat ergens op gestoeld is.
En dat je niet direct een doorverwijzing hebt gekregen, zegt niet dat je die niet gaat krijgen als je klachten aanhouden en er een reden zou zijn om je door te verwijzen.
Mocht de fysiotherapeut een aanleiding vinden voor verder onderzoek, kan die dat naar je huisarts terugkoppelen.
Je kunt wel op eigen kosten allerlei onderzoek laten doen, maar dan heb je nog geen arts die daar iets mee gaat doen, daar kun je alsnog pas terecht na een verwijzing van je huisarts.
Ga dus of (terug) naar je huisarts of naar een fysiotherapeut
en bespreek je klachten en vraag wat wel oorzaken kunnen zijn en wat daar mee gedaan zou kunnen worden.