- Jessey29 september 2011 om 16:48
Goeden dag mensen,
Ik wou toch eventjes kijken of ik hier een antwoord kon krijgen op mijn vraag. Ik heb regelmatig een kleine kraak in mijn achterhoofd, waar een pijnlijke (Hersenvriezings gevoel) na ontstaat. Dit doet ook met de tijd meer en meer pijn. Het raarst vind ik nog steeds dat de steken ook telkens erger worden, en tegenwordig verlies ik zichts vermogen. Alles voor me word zwart, en ik heb hevige pijn in mijn achterhoofd.
Mijn eerste keer voelde niet pijnlijk aan, en had er geen erg in.
2e keer voelde ik dat het een beetje pijn deed, maar daar bleeft het bij. 3e keer voelde ik hevige pijn, waarbij ik een klein beetje zicht verloor. Elke keer na de 3e werd ik voledig blind, en zie totaal niks. Ook heb ik Gigantisch veel pijn.Verder zijn de steken totaal onregelmatig, en kan ze soms aanvoelen komen doordat er spanning ontstaat. Dit allemaal zit ook alleen maar aan de rechter achterkant van mijn hoofd, en daarna heb ik hevige hoofdpijn en heb een duizelig gevoel.
Mijn huisarts heeft geen idee wat het is, en heeft me dus medicijnen gegeven voor migraine.
Mijn vraag is dan ook: Is er iemand die enig zins ervaring heeft met steken in zijn/haar achterhoofd en mij misschien verder kan helpen?