- M.15 september 2018 om 10:05
Hoi.
Ik heb sinds eergisteren stekende pijn in mijn achterhoofd. Het is een hevige pijn maar na een paar seconden (1, 2 of 3) is het gelukkig weer over. Ik vond dat wel heel apart, ik heb nog nooit daar zo’n pijn gehad en deed niks verkeerd (ik zat alleen in de les, had geen verkeerde houding oid). Toen dacht ik ook dat het vast wel iets eenmaligs is maar gisterenochtend rond een uur of 8 had ik het weer, maar dit keer plofte ik op de bank (normaal nooit gehad als ik dat deed). Dit ging weer maar kort door en het was iets minder hevig maar nog steeds vrij pijnlijk. Die middag was het weer raak. Toen ik niesde kreeg ik weer een pijnscheut. En vanmorgen weer. Ik ging me uitrekken maar kreeg weer een pijnscheut. Het is altijd in mijn achterhoofd (midden, soms ietsjes naar rechts geloof ik) en stekende hevige pijn, wat na een aantal seconden weg gaat. Ik ben zelf 16 (bijna 17) en ben een meisje. Heeft iemand hier ervaring mee of iemand advies? Weet niet of ik nou naar de huisarts moet.
4 reactiesReagerenM15 september 2018 om 13:41Iemand die mij kan helpen??
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2018 om 00:03ga dan inderdaad eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenM17 september 2018 om 21:39Heb vandaag contact met de assistente gehad van de huisartsenpost, die heeft overlegd met de huisarts maar die wist niet wat het was. Nou moet ik een paar dagen wachten en kijken of het weg gaat. Niemand een idee wat het is?
ReagerenPrive17 september 2018 om 23:36Het begin van een burnout meschien.
Reageren