Zoeken Vraag het forum

volgende vorige

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jean

het valt mij op dat volgende en vorige het vaak niet doen. Soms wel, maar meestal kom ik op de Homepage uit. Dat lijkt mij niet goed?!

9 reacties
    Reageren
    xxx

Is ook niet goed, maar als je op “nieuwe reactie” drukt, krijg je het hele draadje.

Reageren
    brenda

werkt inderdaad niet goed, als je naar blz. 2 enz moet.
    ik had al gemeld dat er een probleem is, ze weten er nu al een paar dagen van en ze werken eraan.

Reageren
    Kay

Ik vind het wel lastig hoor. Ik hoop dat het snel wekrt dan. Maar verder vind ik het een fijn forum, ik bedoel de mensen die erop komen. Serius en behulpzaam bedoel ik.

Reageren
    micha

Volgens mij is het probleem inmiddels opgelost.

Reageren
    Barend

Nee, ik heb firefox en het is erger geworden!

Reageren
    micha

Hij deed het wel bij de berichten, maar niet bij het zoeken toch? Nu werkt het volgens mij overal goed.

Reageren
    Barend

Nee, het werkt niet goed. Nog steeds niet.

Reageren
    micha

Hmm. Zou je willen aangeven waar je nog problemen hebt? Ik kan het niet zo snel vinden.

Reageren
    Dokter.nl

testbericht

Reageren
Reageer op: volgende vorige
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.