Zoeken Vraag het forum

Angststoornis en vele klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angststoornis

Dag,

Paar jaar geleden begonnen de angsten. Vele lichamelijke klachten die voor meer angst zorgden, soort cirkel. Volgens de dokter; angststoornis en piekeren. In oktober/november vele lichamelijke klachten had erg angstig en paniekaanvallen. Bij de huisarts geweest niks aan de hand volgens hem. Sinds maandje merkte ik dat ik weer moe werd nergens zin in. Twee weken geleden begonnen de lichamelijke klachten. Heel angstig en onrustig daar over. Klachten die ik heb:
    Wakker worden met maagkrampen misselijkheid
    Benauwd
    Spierpijn
    Nergens zin in
    Beroerd voelen
    Zo angstig over alles wat ik voel
    Soms huilen.
    Ik heb niet het idee dat er iets concreets gebeurd is voordat ik me zo begon te voelen. Ik werd ineens moe, geen eetlust en nergens zin in. Sindsdien begonnen de klachten en ben ik zo angstig en in paniek wanneer ik iets voel. Is dit allemaal angst ? Herkent iemand dit.

7 reacties
    Reageren
    Y

Ik denk dat je je in een soort vicieuze cirkel bevindt. Juist doordat je zo angstig bent krijg je allerlei lichamelijke en mentale klachten. Ga hiervoor naar de huisarts want ik denk dat je vooral lijdt aan je eigen gedachten.

Reageren
    Angststoornis

Bedankt voor je reactie. Ben je er zelf bekend mee? Kun je van je gedachtes echt zo beroerd worden.

Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch wel typische klachten bij een angststoornis. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de psycholoog

Reageren
    Angststoornis

Dag John bedankt voor je reactie. Hoort maagpijn/kramp en missleijkheid ook bij angst? En gewoon echt beroerd voelen in het algemeen..

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor. Dat kan heel goed

Reageren
    Angststoornis

Ik ben ook nog eens erg angstig over de klachten die ik voel. Ik ben beroerd en alleen nog maar bezig met mijn klachten. Zou een psycholoog echt helpen bij het verminderen van m’n klachten?

Reageren
    John (moderator)

Dat is wel de bedoeling

Reageren
Reageer op: Angststoornis en vele klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.