Zoeken Vraag het forum

Pfeiffer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Syllie

Haai mensen Mischien dat jullie me kunnen helpen !?
    Toen mijn zoontje 3 Jaar en 8 maanden was dacht ik dat hij een heftige griep had waarbij 2 weken koorts uiteindelijk opgenomen en kwamen ze erachter dat hij pfeiffer had ?
    Nou Ok dat kan .

Nu is hij 5 jaar en was weer zo zo niet lekker waardoor hij weer een bloedonderzoek moest van mijn huisarts waarbij zijn ontstekingswaarde 25 was en dat moet liggen tussen de 7 en 10 waarbij hij ook nog eens is geprikt op pfeiffer maar ik zei nog dat kan niet want dat heeft hij al gehad ….

Nou conclusie de pfeiffer is weer actief positief

Waarbij ik me nu afvraag hoe kan dat nu is dat dan nog de pfeiffer van toen. Of is dit gewoon een 2 e x

Uiteraard heb ik dat gevraagd aan de assistente ze ging er niet op in en ze vertelde me als hij zich nog niet lekker voelt moet er een nieuw bloedonderzoek vanwege de ontstekingswaarde dus moet vrijdag opnieuw bloedprikken.

Ik zei haar ook dat ik me zorgde maakte maar ze was niet gericht met haar antwoorde waar ik me dus mega aan stoor.

Daarbij wil ik wel zegge dat mijn zoontje vaak ziek is lage weerstand veel dingen oppikt

Mischien weet iemand hier iets over

Mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Na een doorgemaakte infectie van pfeiffer blijft het virus aanwezig maar is niet meer actief. Als het afweersysteem verder verzwakt, kan het virus dus weer actief worden…  Ga met je kind naar de kinderarts en laat onderzoeken waarom de weerstand van je kind zo laag is.

Reageren
Reageer op: Pfeiffer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.