- Syllie12 juli 2017 om 22:04
Haai mensen Mischien dat jullie me kunnen helpen !?
Toen mijn zoontje 3 Jaar en 8 maanden was dacht ik dat hij een heftige griep had waarbij 2 weken koorts uiteindelijk opgenomen en kwamen ze erachter dat hij pfeiffer had ?
Nou Ok dat kan .Nu is hij 5 jaar en was weer zo zo niet lekker waardoor hij weer een bloedonderzoek moest van mijn huisarts waarbij zijn ontstekingswaarde 25 was en dat moet liggen tussen de 7 en 10 waarbij hij ook nog eens is geprikt op pfeiffer maar ik zei nog dat kan niet want dat heeft hij al gehad ….
Nou conclusie de pfeiffer is weer actief positief
Waarbij ik me nu afvraag hoe kan dat nu is dat dan nog de pfeiffer van toen. Of is dit gewoon een 2 e x
Uiteraard heb ik dat gevraagd aan de assistente ze ging er niet op in en ze vertelde me als hij zich nog niet lekker voelt moet er een nieuw bloedonderzoek vanwege de ontstekingswaarde dus moet vrijdag opnieuw bloedprikken.
Ik zei haar ook dat ik me zorgde maakte maar ze was niet gericht met haar antwoorde waar ik me dus mega aan stoor.
Daarbij wil ik wel zegge dat mijn zoontje vaak ziek is lage weerstand veel dingen oppikt
Mischien weet iemand hier iets over
Mvg
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 juli 2017 om 22:22Na een doorgemaakte infectie van pfeiffer blijft het virus aanwezig maar is niet meer actief. Als het afweersysteem verder verzwakt, kan het virus dus weer actief worden… Â Ga met je kind naar de kinderarts en laat onderzoeken waarom de weerstand van je kind zo laag is.
Reageren