Zoeken Vraag het forum

Schouder operatie(laterjet)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Schouder

Goedemiddag,

5 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn schouder. Er is de laterjet techniek gebruikt omdat een luxatie in een klein hoekje zat. Meerdere malen uit de kom geweest en ben er al eerder aan geopereerd.

Nu 5 weken verder heb ik nog ongekende pijn tijdens het naar buiten draaien van mijn armen. Exorotatie noemen we dat. Is er iemand die hier verstand van heeft of die dit ook heeft mee gemaakt. Volgens de arts moet dit 30-40 graden kunnen hem het is nu -5. Hierbuiten heb ik een stekende pijn achterin de schouder. Het lijkt of dat er spieren de rotatie blokkeren. Dit doet ook zeer pijn op dat moment.

Fysio weet ook niet waarom ik dit niet kan en volgende week heb ik een afspraak bij de arts.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Reageer op: Schouder operatie(laterjet)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.