- Anoniem7 juni 2018 om 00:09
Hallo
ik ben 15 jaar en ongeveer een maand geleden gevallen toen ik dronken was op een stoeprandje met mijn sleutelbeen. Ik had op dat moment wejnig last maar de volgende ochtend verging ik van de pijn. We zijn toen een week later naar de dokter gegaan dn hij bleek gebroken te zijn. Met veel rust en een sling zou dit goed moeten komen. Maar ik voetbal bij ajax en omdat ik verder geen tegenhangende dingen had zoals bijv gips dacht ik, ik ga gewoon. Gewoon lekker getraind en wedstrijden gespeeld wel met pijn maar morfine tabletten hielpen goed. Totdat we terug moesten komen voor controle. Toen wisten ze niet zeker of ie goed terug zou groeien. En na vandaag een nieuwe afspraak bleek ie inderdaad verkeerd terug gegroeit te zijn. Nu staat er op 29 augustus een operatie geplant. Maar ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik weet dat ze mijn bot doorzagen en dan met een plaatje vast gaan zetten. Maar ik heb nog nooit een operatie gehad en weet dus niet hoe dat gaat en of ik veel pijn heb na de operatie? En hoe lang kan ik niet schrijven wanf moet daarnaast ook naar school. Iemand die me hiermee kan helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2018 om 00:19Je hebt wel pech zeg…. nou heb je ook nog je rug en nek gebroken gisteren
ReagerenAnoniem7 juni 2018 om 23:02klopt maar daar is geen operatie voor nodig, hoop dat het dan allang hersteld is anders mis ik wel heel veel voetbal en school. ??♀️?
Reageren