- Anoniem10 april 2016 om 08:33
Goedemiddag. Ik ben een jongen van 19 jaar oud. Sinds een week heb ik last van het gevoel dat ik moeite heb met scherpstellen. Ook heeft mijm rechterooglid en de spieren rondom mijn oog last van ‘zenuwtrekjes’. Er staat een soort druk op mijn rechteroog en ook heb ik een heel klein beetje last van m’n rechter achterhoofd achter mijn oor en stijve nekspieren. Ook zijn mijn pupillen groot als ik thuiskom in het donker dus waarschijnlijk ook op feestjes en festivals. (Ik gebruik GEEN drugs) ik zie continue een beetje onscherp en op een of andere manier word t ook een chaos in mijn hoofd..
Graag zou ik willen weten of iemand een idee heeft wat t zou kunnen zijn.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 april 2016 om 09:04Dat is moeilijk te zeggen. Het kan een virusinfectie zijn. Ga naar de huisarts en laat naar je oog kijken.
Reageren
Dat je pupillen in het donker groter zijn is normaal…Anoniem10 april 2016 om 09:10Goedemiddag Tandor,
Ik weet inderdaad dat pupillen verwijden. maar nu zijn het echt van die drugs ogen. Dat mensen vragen op feesten van wat heb jij gebruikt. Nooit eerder last van gehad, dit heb ik pas sinds een week.
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2016 om 09:31Dan denk ik dat je er goed aan doet om morgen naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem10 april 2016 om 12:59Ook wil ik hier aan toevoegen dat mijn ogen heel glazig zijn en al het plezier en dergelijke uit mijn ogen verdwenen is.
Reageren