- Anoniem6 januari 2016 om 12:24
Beste forumleden,
afgelopen week krijg ik gaandeweg de dag steeds hoofdpijn. Vorige week begon het met lichte hoofdpijn, maar het wordt nu steeds erger. Eerst vermoedde ik dat het kwam door een tekort aan vocht (niet zo heel gek in de afgelopen periode) maar dat lijkt toch niet het geval.
Een paar maanden terug heb ik mijn ogen laten testen aangezien ik het idee kreeg dat mijn zicht voor veraf aan het verslechteren is. Het bleek uiteindelijk te gaan om 0,5 aan het ene oog en 0,25 aan het andere oog.
Ik heb even de moeite genomen om op te zoeken waar het door zou kunnen komen en slecht zicht was een van deze mogelijkheden. Ik krijg ook gaandeweg de dag steeds hoofdpijn, waarbij ik s’morgens eigenlijk zonder hoofdpijn opsta.Zijn er volgens jullie nog andere mogelijkheden of zijn er mensen die hier ook last van hebben, of gehad hebben?
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 januari 2016 om 13:21o,5 kan genoeg zijn om hoofdpijn van te krijgen naarmate de dag vordert, maar andere oorzaken zouden natuurlijk ook kunnen. Ga met de klachten naar de huisarts.
Reageren