- Noortje8 januari 2013 om 16:48
Ik heb nu ongeveer een jaar een soort moedervlek in mijn oogwit. Dit doet verder geen pijn en heb er geen last van. Al eerder dachten ze dat het gewoon een blauwe plek / kneuzing was. Maar hij is nog steeds niet weg. De vlek wordt ook niet donkerder of lichter meer. Wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik er aan doen?
5 reactiesReagerenKids van s&s17 september 2013 om 07:52Mijn zoontje van 4 heeft die oog. Ben best zorgzame moeder hoop alleen dat ie gauw weggaat.
ReagerenAnoniem20 september 2013 om 09:31Denk niet dat een moedervlek zomaar verdwijnt,maar goed volgens de art is het onschuldig toch?
Gewoon om de zoveel tijd een afspraak maken voor controle,dan kunnen ze zo zien of er veranderingen zijn.
ReagerenAnoniem11 april 2014 om 12:11Hallo, kids van s&s. Kan dit dan op een natuurlijke wijze verdwijnen?
Reagerenayaa9 juni 2018 om 13:20Hoi,
Ik heb een bruin vlekje in mijn oog wit. Dit heb ik sinds 3 maanden en het gaat niet weg. Ik stoor me eraan en zou graag willen weten of hier een behandeling voor is?
Vriendelijke groet,
Ayaa.
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2018 om 14:06Ga dan om te beginnen naar de huisarts, laat ernaar kijken en vraag een verwijzing voor de oogarts.
Reageren