- SecretAngel9219 juni 2012 om 20:13
Hoi allemaal,
Ik ben een meisje 19 jaar oud en nieuw hier op het forum. Ik kwam hier voor het volgende:
Ik zie ineens zo wazig, het lijkt ook wel dat ik het vooral van dichtbij heb. Ik weet niet, het voelt alsof het niet meer klopt. Ik liep daarnet in de stad, het was nog vrij licht, maar de verlichtingen van de winkels die zag ik zowat dubbel. Van veraf merk ik ook dat ik minder begin te zien.
Ik draag daglenzen. Ik wil ze soms nog wel eens iets langer dragen dan een dag. Ik heb ze echter nu al een aantal dagen elke keer verschoond, en nog blijf ik de klachten houden en het lijkt steeds erger te worden.
Dit heb ik sinds enkele dagen. Soms is het zo erg dan staar ik ergens naar, en moet ik echt eerst 10x met mijn ogen knipperen voor ik weer normaal zie.
Ik heb nu een sterkte van -2.50 aan beide ogen. Ik wil binnenkort even naar de opticien om dit nogmaals te meten.
Dat ik deze vraag stel is dat ik me wel zorgen maak omdat het echt sinds een aantal dagen ineens opspeelt en het alleen maar erger lijkt te worden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes,
SecretAngel