- jores12 mei 2010 om 15:10
hallo sinds 3 dagen heb ik last van flitsende gele vlekken ik vermoed mijn rechteroog het is vooral erger als ik net uit de douche kom
ik heb overal op internet gekeken maar kon helemaal niks vinden ik wil morgen gelijk naar de dokter maar ik ben een beetje paranoide geworden en wil echt graag weten wat het is4 reactiesReagerenArno13 mei 2010 om 23:21Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. ben je al bij de huisarts geweest?
Bedoel je misschien lichtflitsen?
ReagerenArno13 mei 2010 om 23:22Vergeten… netvliesloslating of mouches volantes…
Reagerenjores14 mei 2010 om 12:06ik heb ff rondegekeken op wat sites en kwam tegen dat Mouches Volantes enz pas op latere leeftijd voorkomen maar ik ben pas 23 maar de symptonen wijzen er wel naar ik ga vanmiddag trouwens naar de doc
ReagerenRuben14 mei 2010 om 18:24Nee hoor, alhoewel mouches volantes vaker op latere leeftijd voorkomen omdat het toch een vorm van slijtage is, maar het komt ook voor op jongere leeftijd.
Ik merk het altijd als ik op het strand in de zon lig, dan zie ik met dichte ogen van die ‘dingetjes’ zweven. en dat zijn dus die mouches volantes, oftewel floaters.
Reageren