- Joost3 juli 2018 om 09:17
Hallo,
Het viel mij laatst op dat als ik naar een witte muur, blauwe lucht. En eigenlijk elk ander object kijk. Dat ik kleine ‘pixelachtige’ vlekken zie.Ik heb dat al best langen heb er eigenlijk nooit last van gehad. Ik heb er nou ook geen echte last van Maar ik vraag me gewoon af wat het kan zijn. Ook heb ik als ik in bed lig zwarte vlekken voor mijn ogen die heel snel weer verdwijnen en weer terugkomen. Deze vlekken verdwijnen meestal na een tijdje maar het kan zijn dat ze opeens weer terug komen.
Weet iemand wat dit kan zijn
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 10:55Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Heb je ook vaker last van hoofdpijn?
ReagerenJoost3 juli 2018 om 16:58Nee, ik heb eigenlijk nooit last van hoofdpijn
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 17:26Het zou toch een vorm van migraine kunnen zijn. Migraine sans migraine….
Reageren
google er maar eens op en kies dan “afbeeldingen” Daar zie je wat voorbeeldenJoost5 juli 2018 om 10:23Ik denk niet dat het migraine is. Ik denk eerder aan visual snow(oogruis). Ik heb op internet gekeken en ik zie ook zo maar dan minder erg.
ReagerenJohn (moderator)
5 juli 2018 om 10:24ga dan met de klachten naar de huisarts
ReagerenRob24 juli 2018 om 18:05Die ‘pixelachtige vlekjes’ zie ik ook als ik ergens naar kijk waar veel licht is. Gedragen zich net zo als de bekende zwarte vlekjes (mouches volantes), dus zakken omlaag en verdwijnen. Ik zie ze alléén als ik geen bril of contactlenzen draag!
Reageren