Zoeken Vraag het forum

Stress ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jorien

Hoi,

Sinds 2 maanden zit ik thuis met een burn-out/angstklachten. Ik slik hier nu 4 weken medicatie voor (dit houdt de paniekaanvallen tegen)
    Echter heb ik nu sinds 2 weken last van mijn ogen. Ze voelen droog en stijf aan. Voornamelijk wanneer ik mijn ogen sluit merk ik dat het lijkt alsof de spieren achter mijn ogen verkrampen. Dit doet zeer en is uitermate vervelend aangezien ik juist even ontspanning zoek. Is dit herkenbaar voor iemand? Zou dit bij de burn-out kunnen horen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan door de burn out zijn, maar ook door de medicijnen. Lees even de bijsluiter van de medicijnen

Reageren
    Jorien

Ik slik mirtazapine, kan daar niet iets over vinden geloof ik. Ook de huisarts kon het niet rijmen met de medicatie zei ze..
    Toch vind ik het wel heel vervelend

Reageren
    John (moderator)

Wellicht dan toch burn out gerelateerde klachten

Reageren
Reageer op: Stress ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.