- Maartje5 april 2023 om 10:52
Hoi,
Ik had ook al jaren last van kleine ontstekinkjes op mijn ooglid (alleen rechter oog). Van alles geprobeerd met speciale blefaritis behandelingen, schoonmaken zoals aangegeven op de vele websites, warmte kompressen enz. Maar eigenlijk allemaal zonder resultaat en vaak verergerde het alleen maar. Toen Gladskin Eczema crème geprobeerd, ik breng het dun aan met een (schoon!) wattenstaafje 2x per dag een aantal dagen tot een week lang. En dat helpt vrij goed. Ik ben er niet helemaal vanaf, maar hou het goed onder controle en er zijn soms maanden dat het weg is (en dat is al heel wat!).
Belangrijk: deze Gladskin creme heeft een houdbaarheidsdatum. Na die datum werkt het ook echt een stuk minder is mijn ervaring.
Marie29 november 2025 om 18:05Ik heb al heel lang blefaritis en niets hielp. Ik ben de glad skin excemact creme gaan ge bruiken en het helpt. Ik gebruik het nu nog maar 1 x per dag. Superblij met de tip en zeker een aanrader
ReagerenMarie29 november 2025 om 18:05Ik heb al heel lang blefaritis en niets hielp. Ik ben de glad skin excemact creme gaan ge bruiken en het helpt. Ik gebruik het nu nog maar 1 x per dag. Superblij met de tip en zeker een aanrader
Reageren